Sweet Crunchy
cikgu yang kejam ?
Wednesday, August 24, 2011 | 9:07 AM | 0 Message
cikgu yang kejam? eh ape ni ? ade ker cikgu macam tuh ? hemmmmm, ADE . yes MEMANG ADE. org kate cikgu merotan sebab nak buat pelajar jadi berdisiplin , bijak , dengar kate dan sebagainye kn? huh , di 1 sisi betul tapi 1 sisi tak berape nak betul =..= kenape? hmmm # susah nk cakap.

tadi kat skolah waktu BAHASA MELAYU. ckgu dtg dgn melenggang lingguk ke kelas smbil membawa module yg bertimbun timbun bertujuan untuk memberi didikan yang sempurna kepade para pelajar menjelang peperiksaan #formalnye bahase kn ? =..= ok abaikan . huh , seperti biase , pembelajaran dijalankan mengikut waktu yang telah ditetapkan. oh my , cikgu tersebut betul betul buat kite nk termuntah tengok #zzzzzz. 

ok dimulakan dengan ketua memberi salam, herhh, tbe tbe dengan tanpa ade ribut petir cikgu tuh mengamuk, APAKAH? bertubi tubi soalan ditanya tanpa henti. macam biase ZAZA kena dulu, lepas tuh KITE, then sampai jer kat AIN , cikgu tuh pukul ain. auccchhh ! kuat gila bhaiii. =..= bukan ain jer kena , ramaiii gila. bukan guna rotan tapi penumbuk kot? abs kuat bebenoh bunyinye. #kesian kawan kite :'(

hmmm, kenape cikgu tuh macam tuh ? huh , sebab dye baru lepas mengamuk kat budak budak kelas belakang . APAKAH? dah marah kelas lain tempiasnye kena sampai kelas kiteorang. hati kite time tuh , erhh jgn kate lahhh , sakit hati gila lah tgok. suka suka hati dye jer pukul anak orang kn ? bukan budak tu buat salah ker ape. dah la tanye soalan yang tak berape nk belajar sgt mmg lah dorg tak dapat jawab.

haieehhh , kesian gila tgok dorg yang kena pukul tadi , yang pelik AIN sorg jer budak pmpn yang kena pukul, sumpah kuat. macam mane kite taw kuat ker tak? yela dah duduk sebalah jer kn. patu ain ngadu tangan dye lenguh , cukup bukti kan? =...= #ain sabar oke , bia jer. tahan untuk dpatkan ilmu untuk tahun terakhir. :*



Past | New
Meet Me

Hello stalker. I'm Aimie / 18 / JB. I'm TAKEN and i love my BABY EDDAFI

Navigate

About Links Entries

music player


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome