Sweet Crunchy
wth
Monday, September 5, 2011 | 5:18 AM | 0 Message
oh yes babyy, here this. "engkau seronok beronok ronok lah kan melihat pertelingkahan yang berlaku antara aku dengan awek kau? tak ada kerja lain apa kau ni? eh kau nak cakap aku kutuk awek kau eh? kau cakap ape kat dia? jangan percaya aku? if tak percaya tanya sama mira,apis,ain segala kan? oh yeh bebeh, i loike."

for your information jangan nak tunding jari kau kat aku, 1 kau tunjuk 4 datang kat kau ok? kau jangan nak tunjuk baik sangat depan awek kau macam kau tuh suci lagi berseri-seri ok? aku sayang awek kau , PUAS? dia kawan baik aku. and yah , memang aku ade kutuk dia , tapi itu semua dah lama lah CB !

kau ingat kau baik sangat lah kan? tipu kalau kau takda kutuk orang or even awek kau tuh. bukan aku sorang okey , tapi ramai termasuk apis dah segala sahabat handai yang kau percaya sangat tuh. paham? aku malas nak cari gadoh kau nak bergaduh gaduh pulak.

suka lah kau kan kalau aku dengan awek kau tuh tak berkawan lagi. nak tengok macam tuh baru kau puas er? oh sori lah weh , letak cermin depan kau, kalau kau tuh dah baik sangat kau tak rosakkan persahabatan orang kan? 

kau lupa , sebelum kau couple dengan awek kau , kau pun ada kutuk dia kan? itu lah ini lah, oke aku diam tak cakap pape, yang sekarang mulut kau nak kepoh mengalahkan mak joyah depan rumah aku apa pasal? sumpah tak sangka aku ada kawan macam kau lah.

untunglah kau buat macam tuh ! kau pun hppy aku pun sakit hati. gud job Q.
for zaza , sori for all things that really makes you hurt. sumpah tak berniat langsung. aku sayanag kau , dan akan cuba pertahankan persahabatan kita. macam macam aku buat untuk tengok kau happy, TP  kalau kau nak percaya juga kat Q terpulang, aku dah penat dengar . only mira , ain jer yang tahu semua. apis tuh tengok macam mana dia selalu nganjing kau. so pikir sendiri.kbai.

Past | New
Meet Me

Hello stalker. I'm Aimie / 18 / JB. I'm TAKEN and i love my BABY EDDAFI

Navigate

About Links Entries

music player


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome