Sweet Crunchy
5 cara tok korg tinggalkan bf/gf tak guna. -,-
Thursday, December 8, 2011 | 11:11 PM | 2 Message
hello , assalamualaikum blogger. apa khabar? sihat ? well, seperti yg kite sedia maklum, sekarang ramai gila yg dok bergaduh dengan gf/bf . asal dorg gaduh ek? ni mesti sbb kalau tak bf yg wat taik mesti gf kan. #betul ke ayat? alah faham faham kan jealah.well, aku ni takda lah expert mana nak bag tips tips ni, tapi takpe aku share. aku penah jugak guna cara ni. berkesan dho ~ haha.

1) korg tarik diri dengan cara baik. jangan sibuk sibuk nak call ke jumpa ke atau pape jer. myb dengan cara ni korg boleh jarakkan diri daripada dia.

2)  kalau korg nak lepaskan diri dari dia, korg jangan dok bergaduh pulak . #ex-kau ni siallah , bodoh , tinggalkan aku lah lahabau. k , jagn macam ni ye. haru biru jadinya nnti -,- korg cakap baik baik sampai dia faham.

3) bagilah alasan 5 star kononnya korg terpaksa BERPISAH sebab family tak restu, family nak suruh korg fokus kat belajar ke hape ke , yg penting pasal family. cara ni kompom berkesan. korg jangan bodoh sangat cakap nk putus sebab dah ade penganti yg jauh lebih baik . apakejadah tu. haha

4) lepas dah bagitau tu. make sure family korg tahu pasal hal ni, barulah family korg boleh tolong jauhkan diri korg dari dia. kalau family taknak masuk campur tu , aku tatau lah nak buat ape.

5) lepas tuh , korg diamkan diri. tukar numb fone , delete dia kat fb or anything yg buatkan dia tak boleh langsung nak kesan korg. kompom dia tercari cari, bila dia dah fed up, for sure dia akan lupakan korg dengan sendirinya. haha

ni aku taktau lah berkesan ke tidak kat korg, tapi aku dah penah cuba, alhamdulillah berkesan. so SELAMAT MENCUBA :)

Past | New
Meet Me

Hello stalker. I'm Aimie / 18 / JB. I'm TAKEN and i love my BABY EDDAFI

Navigate

About Links Entries

music player


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome