Sweet Crunchy
happy new year 2012
Monday, January 2, 2012 | 6:15 PM | 0 Message

heyoo ebelibadi ! :) HAPPY NEW YEAR 2012.
*ey! ape ni dah 3 jan lah mimie. opss!sory terlambat 3 hari. le=ately busy lah. ini pun baru jer balik dari genting. auwmmmmmmm :O hihi. sory tade gambar masa pergi sana, malas nak upload haha.
oke malas nak berceloteh sangat. takda idea sebab baru bangun. ha! nak tau tak azam mie tahun ni ? *senyum comel. thehe
  • nak jadi rajin, serajin yang boleh
  • taknak gaduh ngn effy lagi *penat act
  • nak genapkan koleksi jam tangan 50. *sekarang baru ade 43 :'(
  • dapat lesen , HAHA * tengah buat, harap lulus.
  • nak dapat 9A SPM. *takutnya nak amek result :(
  • taknak mengadap lappy jer memanjang, nak keje. :(
itu je lah kot rasanya. haisshhh sedih je bunyinya kan? HAHA. takdalah. harap semua nya termakbul. amin, ape pulak azam korg? :) ape pun berusaha nak capai azam tu. jangan cakap je lebih buatnya tidak *mie kau pun sama. oke oke xD bye . ILOVEYOU EFFY. sorg semalam gaduh manja ;P kbai *peace

Past | New
Meet Me

Hello stalker. I'm Aimie / 18 / JB. I'm TAKEN and i love my BABY EDDAFI

Navigate

About Links Entries

music player


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome