Sweet Crunchy
no word can describe how i need them so much
Saturday, January 21, 2012 | 12:54 AM | 0 Message

hai peeps! assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatu ^^ jawab jangan tak jawab . tak jawab dosa tau. hihi *peaace. k sekarang ni mie nak cerita pasal kawan baik. hah, semua org ade kawan baik kan? rasa tak complete bila kite takde BFF kan? semua story kebanyakkan kite cerita kat BFF jarang lah nak cerita kat parents.  betul? mie pun ade BFF. kawan mmg ramai . tapi BFF mie ade 1,2,3,4,5 :) ramai tak? hihihi. 

mie kenal dorg sejak mie fom 3. now mie dah habis sekolah. lama kan? boleh lah. dulu mie dengan dorg ni tak boleh nak jumpa. mesti nak gado. tktau nape. macam org cakap mula mula benci lepas tu sayang kan? hihi. macam tu juga lah jadi kat geng mie ni. dorg semua bawah mie setahun except for ALICE and YANNA. dorg sebaya mie. nak tengok muka dorg? haha. boringkan kalau post takde gambar. wooo~ jap . hahaha. mie dengan dayana pun bukan baik sangat. boleh kate musuh jugaklah dulu. tpi semua dah berubah. now kiteorg bFF. ^^ sampai bila bila pun kiteorg BFF. sumpah sayang sangat kot dorg. FARHANA sorg tak termasuk. tapi FANA pun kawan baik mie oke. sory takde gambar fana. lastly . ILOVEYOU guys alot dhoooooo <3 :*


tudiaaaaaa. SHAZLYN/NADIANIESA/UMMI/NATALISA/DAYANA 





Past | New
Meet Me

Hello stalker. I'm Aimie / 18 / JB. I'm TAKEN and i love my BABY EDDAFI

Navigate

About Links Entries

music player


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome