Sweet Crunchy
rindu
Thursday, January 5, 2012 | 9:00 PM | 0 Message
hai blogger, buat ape? dah lunch? tak keluar? dah keje? hihi, banyak pulak tanya. k act kali ni mie nak cerita pasal sekolah. rindu sangat nak sekolah. bila tengok adek adek sibuk bangun siap nak pergi sekolah, hati ni rasa macam ya allah rindunyaaaaa :O rindu nak jjumpa kawan kawan, rindu nak dengki cikgu, semua rindu. haisshh, asal cepat sangat mie besar er? rasa macam 17 tahun lagilah. bila sekolah sibuk nak cepat habis, dah habis boring dok rumah taktau nak buat ape. keje pun tak lagi. haishh, minggu depan mie nak cari keje, doakan mie dapat *terpesong tajuk. haha. k malas nak taip lagi. takde idea. hmm, biaselah dah habis sekolah kan, lalma tak buat karangan. LOL. kbai. assalamualaikum.

Past | New
Meet Me

Hello stalker. I'm Aimie / 18 / JB. I'm TAKEN and i love my BABY EDDAFI

Navigate

About Links Entries

music player


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome